Den medarbejder, der tager sig af administrative opgaver i din virksomhed, spiller en vigtig rolle for virksomhedens succes. Derfor er det også en af de faggrupper, vi har fokus på hos HR-Industries. Vi har gennem tiden hjulpet vores kunder med at finde nye kolleger til opgaver som kundesupport, lettere økonomiopgaver, udarbejdelse af tilbudsmateriale, koordinering og en række andre administrative opgaver.

Måske har du brug for en fastansat, eller måske foretrækker du at benytte dig af en fra HR-Industries’ egen faste stab? Vi har nemlig selv folk ansat, som arbejder direkte på vores kunders lokation. De tager sig af klassiske administrative opgaver, men kan også varetage opgaver inden for fx spedition og shipping samt tastearbejde. 

Hvis du er jobsøgende, så har vi løbende kunder i industrien, der søger administrative medarbejdere til projektansættelse eller faste stillinger. Så tøv ikke med at kontakte os, hvis du har erfaring fra en administrativ stilling eller har en uddannelse inden for administration. Vi kan hjælpe dig med at finde et job – typisk i et kontormiljø – hvor der er stor aktivitet, og hvor du får en bred kontaktflade, som kan bestå af både kolleger og kunder.

Se vores ledige stillinger her


Tal med en af vores konsulenter

Se dine muligheder som virksomhed her

Se dine muligheder som ansøger her